Review : Clinique Stay-Matte oil-free makeup

Γεια σας κορίτσια!! Συνεχίζοντας το μαραθώνιο των foundation reviews, σήμερα θα σας μιλήσω για το Stay-Matte makeup της Clinique.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι : « Δοκιμασμένο σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας (31οC) και υγρασίας 80% το Stay-Matte παραμένει σταθερό και δροσερό. Παράλληλα, η σύνθεσή του, εκκρεμούς ευρεσιτεχνίας, απορροφά τη γυαλάδα, ρυθμίζει τη λιπαρότητα και είναι ανθεκτική στον ιδρώτα. Έτσι η επιδερμίδα παραμένει δροσερή και ματ όλη τη μέρα. »

Και έρχομαι να συμπληρώσω ότι πραγματικά τα παραπάνω ισχύουν. Είναι ένα πολύ καλό foundation, έχει ελαφριά σύνθεση, δεν είναι πολύ βαρύ και έχει μέτρια κάλυψη. Το τελείωμά του είναι φυσικό. Κάνει αυτό που λέει, δηλαδή το αποτέλεσμα παραμένει σταθερό και ματ για πολλές ώρες, η λιπαρότητα δεν κάνει από νωρίς την εμφανισή της. Αν όμως χρειάζεστε πολύ μεγάλη κάλυψη, πρέπει πρώτα να καλύψετε τις περιοχές που θέλετε με κονσίλερ και μετά να απλώσετε το makeup.




Ενδείκνυται για επιδερμίδες : Μικτές Ξηρές,- Μικτές Λιπαρές, - Λιπαρές
Είναι oil- free , υποαλλεργικό και δεν περιέχει άρωμα.
Βγαίνει σε αρκετές αποχρώσεις , εγώ πήρα τη 14 - vanilla, η οποία είναι λίγο πιο σκούρη από το χρώμα της επιδερμίδας μου.
Η τιμή του : περίπου 30 Ευρώ για 30ml. Πιστεύω πως είναι καλή η τιμή για high end προϊόν, ειδικά αν πετύχετε προσφορά από τα Sephora 35% βγαίνει γύρω στα 21 Ευρώ.









Αυτό ήταν το review μου για το Stay-Matte makeup της Clinique.
Τα λέμε στο επόμενο ποστ.. Μέχρι τότε....


                                                                  Lots of kisses,
                                                                     Betty


Σχόλια

  1. Ενδιαφέρον!! Έχω λιπαρό ως πολύ λιπαρό δέρμα και πολλά foundations που υπόσχονται να είναι ματ κτλ. δε μου κάνουν δουλειά, μετά από κάποιες ώρες είμαι πολύ λιπαρή! Με την έκπτωση βγαίνει σε πολύ καλή τιμή :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αγαπητή μου Σταυρούλα, πιστεύω πως αξίζει να το δοκιμάσεις.. Δυστυχώς όντως ισχύει αυτό που λες για πολλά foundations...
      Φιλάκια, Betty :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις