Review: Ducray keracnyl products

Πριν λίγους μήνες σας είχα δείξει ένα skincare haul με προιόντα για ακμή από την Ducray. Μετά από τόσο καιρό πιστεύω πως έχω δημιουργήσει μια αρκετά ολοκληρωμένη άποψη κι έτσι μπορώ να σας πω πως μου φάνηκαν αυτά που πήρα.
H σειρά Keracnyl είναι κατάλληλη για λιπαρές και ακνεικές επιδερμίδες.
Όλα τα προιόντα είναι δερματολογικά ελεγμένα.





Purifying lotion: Η λοσιόν - τόνερ ισχυρίζεται ότι καθαρίζει , κάνει ματ την επιδερμίδα και συσφίγγει τους πόρους. Μπορώ να πω ότι καθαρίζει αρκετά την επιδερμίδα, δεν αφήνει λιπαρότητα αλλά έχω την εντύπωση ότι κάποιες φορές ερέθιζε λίγο το πρόσωπο και δημιουργούσε ένα αίσθημα τσιμπήματος.











Oily and blemish-prone skin matifyer: Κρέμα κατάλληλη για λιπαρό δέρμα. Δεν περιέχει parabens. Ισχυρίζεται ότι μειώνει τη λιπαρότητα, συσφίγγει τους πόρους, ενυδατώνει για ώρες και χαρίζει ματ αποτέλεσμα. Είναι αρκετά καλή κρέμα, δίνει μία ελαφριά ενυδάτωση και δεν αφήνει λιπαρότητα, όμως σίγουρα κάποια στιγμή η λιπαρότητα εμφανίζεται. Δεν αφήνει πολύ στεγνό το δέρμα.
















Emergency spot treatment - local skincare: Η κρέμα για τοπική χρήση. Αρκετά αποτελεσματική, όπως οι περισσότερες του είδους της, μετά από 3-4 εφαρμογές την επόμενη μέρα η ατέλεια γίνεται λιγότερο εμφανής.












Acne- prone skin cream compelete regulating care: Περιέχει poly-hydroxy acids & myrtacine. Χωρίς parabens. Ισχυρίζεται ότι είναι κατάλληλη για ακνεικές επιδερμίδες και ότι βοηθάει στη μείωση μαύρων στιγμάτων και ατελειών. Τεράστια απογοήτευση, την έβαλα μόνο 2-3 φορές γιατί μου προκαλούσε τσιμπήματα στο πρόσωπο, ερεθισμό και κοκκίνισμα. Έγραφε πάνω ότι είναι φυσιολογικό σε ένα βαθμό αλλά δεν ήταν τόσο ανεκτό.










Όλα πολύ οικονομικά προιόντα , ειδικά αν τα πάρετε από κάποιο καλό ηλεκτρονικό φαρμακείο, ωστόσο εγώ δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη. Ίσως ξαναέπαιρνα την τοπική κρέμα και αυτή για τη λιπαρότητα και φυσικά το gel καθαρισμού που είναι το μόνο αγαπημένο μου και με βοηθάει αρκετά. Το ποστ δεν είναι διαφημιστικό, όλα είναι αγορασμένα από εμένα.
Αυτά είχα να σας πω κορίτσια! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω; Έχετε βρει αντίστοιχα προιόντα άλλων εταιριών που να σας άρεσαν;
Τα λέμε στο επόμενο ποστ.......
                                                                  Lots of kisses,
                                                                     Betty

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις