Διαγωνισμός! | Two Girls Share & Cute Little Crafts Giveaway! ❤ 500+ Likes Gift

Γεια και χαρά σας!! Έχουμε καιρό να τα πούμε!! 
Για αυτό το λόγο ήθελα να κάνω ένα δυνατό comeback και νομίζω πως τα κατάφερα!
Σας έχω εκπληξούλα!! Στη σελίδα του Two Girls Share στο Facebook, φτάσαμε τα 500+ likes και το γιορτάζουμε! Σας ευχαριστώ τόσο πολύ γι' αυτό. Ξεκινάει διαγωνισμός, σε συνεργασία με το Cute Little Crafts, όπου μία νικήτρια θα κερδίσει ένα υπέροχο χειροποίητο κόσμημα από τα χέρια της μοναδικής και γλυκύτατης Μαρίνας!

Ζήτησα από τη Μαρίνα να μας πει λίγα λόγια για εκείνη, για να τη γνωρίσουμε καλύτερα:


"Είμαι η Μαρίνα και είμαι μία ευτυχισμένη μανούλα...και σύζυγος!! Γεννήθηκα και ζω στο Ηράκλειο Κρήτης και τον τελευταίο χρόνο ασχολούμαι με το σχεδιασμό και τη κατασκευή κοσμημάτων.
Πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να ψάχνω για χάντρες παντού και να φτιάχνω τα δικά μου κοσμήματα και αξεσουάρ για τον εαυτό μου και την οικογένεια μου! Κοσμήματα και αξεσουάρ άλλα απλά και άλλα πιο περίτεχνα!
Μετά από παρότρυνση της οικογένειας μου ξεκίνησα αυτά τα κοσμήματα που έφτιαχνα για εμένα να τα φτιάχνω και για άλλους!
Φροντίζω κάθε μου σειρά να είναι απόλυτα μέσα στο πνεύμα της εποχής αλλά χωρίς να χάνουν τα κομμάτια μου τη προσωπική μου σφραγίδα!!
Αν με ρωτήσει κάποιος ποιο κομμάτι μου αγαπάω περισσότερο...όλα είναι δικές μου δημιουργίες αλλά λίγο παραπάνω αδυναμία έχω στα νεραϊδο-κρεμαστά μου! (Ένα από αυτά είναι και το δώρο σήμερα)"αυτά είναι και το δώρο σήμερα)"

Η Μαρίνα, από το Cute Little Crafts, δημιούργησε αυτό το πανέμορφο & ρομαντικό
νεραϊδο-κρεμαστό και μία τυχερή θα το κάνει δικό της!


Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και κερδίστε!! <3
<a class="rcptr" href="http://www.rafflecopter.com/rafl/display/e2f665393/" rel="nofollow" data-raflid="e2f665393" data-theme="classic" data-template="" id="rcwidget_r8g9e5ej">a Rafflecopter giveaway</a>
<script src="//widget-prime.rafflecopter.com/launch.js"></script>

Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 31/10 και ισχύει μόνο για Ελλάδα.
Καλή επιτυχία!!
Θα τα πούμε σύντομα σε νέο post.

                                                                  Lots of kisses, 

                                                                       Betty  

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις